موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

حراج واقعی

   139/11/18


   امیرخیزی


   دلنوشته ها : 22


   حراجِ واقعی

 

   آی مشتری !...آی مشتری !


   آتیش زدم به هستی ام .


   حراج شد جسم وُ تنم !


   مفت وُ ارزون !


   فقط  نرخِ ....


   یک لقمه نون !


   میفروشم اعضای تنم ....


   هر یاخته از پیکرم !


   قلبم ببین ...


   صاف و سپید ...


   لایقِ هر چی خنجرِ زهر آگین !


   مامنِ هر ماتم وُ درد  !


   قبله ی هر عاشق سرخورده ... 


   و مطرود  ز عشقی ناکام !


   مشتری ...


   چشمم ببین !


   قدحِ بلور برای خون !

 

   چشمه ی صد قطره سرشک بی ریا !


   مردابِ  صد نگاه خیره و  معصوم !


   سوار مَردُمَکَم  شو.....


   دنیا ی خود  نظاره کن !


   وانگه بیا ...


   مزمزه کن خونِ رگم !


   تا حس کنی مستیِ  خوش طعمِ


   تنِ آلاله را !


   آاه ... مشتری !


   شراب سرخ جامتان ، لبریز باد از خون من !


   شبِ سیاهِ شرمتان ،


   رنگین و عطرآگین شود از اشک من !


   اینک بیا ...


   مغزی برایت گُستَرَم ...


   کو سرزمین خفته در نیرنگ تان ...


   ازذهن و افکار سپید و نَغزِ من...


   مفروش و در زیور شود !


   از سنگفرشِ گوهرِ افکارِمن ...


   راهی به سوی تابش خورشید بر ناسازیِ اندامتان ....

 

   تا بینهایت وا شود !


   آاای مشتری .....


   بیا ....  ببر !


   حراجِ اعضای بدن ...


   مفت ...


   ارزون ....


   قیمت یک لقمه ی نون !


   محضِ نفس کشیدنم  ....


   آای مشتری...


   هرچی که دارم مال تو !


   هرچی  دارم ....


   جُز، جُز، جُز....


   جُز این زبان و این قلم !


   جُز این زبان !


   جُز این قلم !

نظرات 6 + ارسال نظر
علی حیدری سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:52 http://ali9436.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
آنچه می بینم چون باغ بهشت است و غیر ازین نیست برای من. همه چیز اینجا زیباست . با اجاز ه ی شما لینکتان می کنم تا دوستی ما مدام باشد.

گوله گوله

علی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:30 http://ali9436.blogfa.com

سلام و عرض ادب سروده ی بسیار زیبایی بود.
زبانم بند اومده اسم تیمور مصطفی اف رو دیدم و کیف کردم. حالا حالاها با این وبلاگتون کار دارم. قربان شما

جمال نقش پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:40


آتیش زدم به هستی ام .


حراج شد جسم وُ تنم !

.
.
.
جُز این زبان و این قلم !

درودبرشما . این سروده را بارهاوبارهاخواندم


حسین - اسمان ابی من دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:35 http://asemaneabieman1.blogfa.com/

این شعر را دو بار خواندم
در اوج ظرافت و خلاقیت نوشته شده است
جستاری در عالمی که گویش از ان کار هرکسی نیست و از عهده هر قلمی بر نمی اید
جسورانه و تلخ و .....
ممنون از شما

فاطمه بابازاده شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:57 http://ayehayezamini.blogfa.com

درود بر شما
وبلاگ خوبی دارید
موفق باشید

سالم پوراحمد پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:50 http://www.salem-poorahmad.blogfa.com

سلام آقای امیر خیزی عزیز

ترانه ی قشنگتونو خوندم/ از آشنایی با شما مسرورم منتظر کارهای بعدی شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد