موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

خدا چرا عاشق شدم ؟ - محمود وصفی


 از بین کاست های قدیمی ...ترانه ای بود که نام خواننده آن را محمود

نوشته بود . یک ترانه بسیار زیبا  با صدایی جاندار و افسونگر . اسم این

ترانه بود ...خدا چرا عاشق شدم ؟ بعدها که به فایل mp3 این ترانه دست

یافتم ...فهمیدم که نام کامل خواننده آن  محمود وصفی است .

از محمود وصفی ترانه زیادی نشنیده ام  و از زندگینامه اش اطلاعاتی نتوانستم

بدست بیاورم وحتا از تعداد آلبومهایش و یا تعداد ترانه هایش .ولی از حد اقل از

همین  عکسها میتوان به ترانه ای دیگری از وی نیز اشاره کرد ..ترانه های

پاره پوشان و نیز کاش بلا بگیره .

       

تک آهنگ "خدا چرا عاشق شدم" به آهنگسازی فریدون خوشنود  براساس

شعری از سعید دبیری در دهه 50 با صدای محمد وصفی منتشر شد . و در

این لحظه گوش میدهیم به صدای دل انگیز محمود و ترانه با شکوه وزیبای

خدا چرا عاشق شدم ؟

خدا چرا عاشق شدم من؟

دیگه از دست این دل،

یه شب آروم ندارم

وای... چرا توی این زمونه،

شدم قربونی غم، اسیر روزگارم

روزا چشمهای نازش،

می نشینه توی کتابم،

شبها وقتی می خوابم،

می بینمش توی خوابم

واسش نامه نوشتم،

قشنگ و عاشقونه،

نوشتم با دو چشمهاش،

من رو کرده دیوونه

خدا چرا عاشق شدم من؟

دیگه از دست این دل،

یه شب آروم ندارم

وای..... چرا توی این زمونه،

شدم قربونی غم، اسیر روزگارم

روی پله های سنگی،

می نشینم مات و بیدار،

چشمهام تور ابرا،

سرم به سنگ دیوار

برام آواز می خونه،

لبهای سرد و بسته ام،

می آد خورشید بازم من،

هنوز اونجا نشسته ام

خدا چرا عاشق شدم من؟

دیگه از دست این دل،

یه شب آروم ندارم

وای... چرا توی این زمونه،

شدم قربونی غم، اسیر روزگارم

 

دانلود ترانه همراه با اجراهای جدیدتر آن :

http://www.mahvizan.com/Download/Music_download/khoda-chera%20-ashegh-shodam.htm

نظرات 1 + ارسال نظر
elahe پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:36

salam,aghaye vasfi esfand mahe sale 88 fot kardan,ishun amuye hamsaram hastan,khoshhal shodam ke to webetun az ishun yadi shode

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد