موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

باخت


 

1391/2/30
 
امیرخیزی
 
دفتر : عشق موهوم 
 
ردیف : 10
 
باخت 


با تو شرطی بستم . 
 
گر ببازم ، تو مرا می بوسی !
 
ور ببازی ،
 
من چو یک تشنه ی بی سایه ...
 
که پژمرده  به آفتابِ کویرِ چشمت ، 
 
بر الوُهیت  آن چشمه ی جوشانِ لَبَت ...
 
مثل زالوی نفس گیر ...
 
که مشتاق  به  اشعارِ رگم می نگرد ... 
 
یا چو یک خواب به چشمِ مهتاب ،
 
می لغزم !
 
و تو را می بوسم !

 
 
با تو شرطی بستم .
 
آن زمانی  که میانِ دلِ من نالیدی ...
 
- با هزاران افسونی که تو را در دلِ من زنده نگه می دارد  -
 
"  هرگز عاشق شده ای ؟؟
 
   هان بدان ...
 
   در تمامیتِ عمرِ دلِ تو، عشق نبود !! "
 
و مَن افسوس کنان ...
 
شرط بر عشقِ  وجودم بستم !
 
شرط با  ذاتِ حیاتم بستم !
 
و تو می دانستی ...
 
من تو را خواهم برد !
 
من تو را می بوسم !
 
من تو را ...
 
مثلِ نگاهم که به غَنجِ* لبِ تو جاوید است ...  
 
با هزاران هوسِ مرده در اندوهِ دلم می بوسم !
 
مثل تاتار هجوم آورم از عمقِ خیالی وحشی 
 
قلعه ی قندِ لبت را... 
 
به حریصانه ترین رویایم درشکنم !

 
 
با تو شرطی بستم .
 
تا به بی رحمترین صورتِ عشق ....
 
بر لبت حمله کنم ...
 
و تو را ... امّا نه !!!
 
من به تو خواهم باخت  !!
 
آری آری من به تو می بازم !
 
من همه عشقِ درونِ دلِ خود را به فنا در فکنم !
 
من هرآن  خاطره ی عشق....
 
هر آن صورتِ معشوقه ...
 
هر آن قصه ی ناگفته ...
 
هر آن دردِ نهان را زدلم بر چینم ....
 
و به تاریخِ دلم قفلِ فراموش زده ...
 
و به تو خواهم باخت !
 
تا تو لب غنچه کنی ...
 
و بهاری دلکش را به دلم باز نهی !
 
و مرا از نَفَسِ آتشِ خود  سیر کنی !
 
و برای یک بار ...
 
با عطشناکی عشقی سرکش ...
 
برلبم بوسه نهی !
 
و دلم را به ابد پیوندی !
 
من به تو می بازم !!

======
 
* غنج = ناز و کرشمه و عشوه
 
نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا تیلی شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 http://mahsatili.blogfa.com

سلام و عرض ادب آقای امیرخیزی گرامی
در سایت شعر را خواندم اما اینجا نظر دادم
فوق العاده است و دلنشین
خیلی خوشحالم که با وبلاگتان آشنا شدم !!!
شعرهایتان که جای خود دارد
اما این آهنگ ها...........
این آهنگ ها را خیلی خیلی خیلی دوست داشتم
چه گلچین زیبایی واقعا !
دانلودشان میکنم با اجازه یکی یکی
کم نظیر ها را در وبلاگتان جمع آوری کرده اید....
با اجازه و افتخاااار لینک شدید بزرگوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد