موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

آنگاه که انسانیت به لرزه می افتد !

   آنگاه که دلمان می لرزد ....


و زمین زیر پایمان به لرزه می افتد ....



و اشک بی دریغ می بارد .....


و خون بی حساب  می گرید .....


600


و فریاد ها بر آسمان میرسند ....


و آه  تنها حکمران انسانیت است ...


600

 


آه ... 


آغوشت را برایم بگشای .... 


که تنها پناه من آنجاست .... 


که تنها مامن و تنها نیاز من آنجاست .... 


آغوشت تمام موجودیت من است ! 


آغوشت دنیای من است .... 


دنیای جاویدان من است ! 


600

 

و چشمها .... 


و چشمهای زیبای وحشت زده ..... 


آه ....


خدا یا  چشمها کجا را نگاه می کنند ؟؟؟ 


 چشمهای کوچک زیبا سراغ چه کسی را میگیرند ؟؟


600


و زندگی ......


ادامه می یابد  ....


600


زلزله بزرگ و دلخراش آذربایجان شرقی در دلهای انسانیت  تاثیر عمیقی 


می گذارد وحماسه کمکهای مردمی این مرز و بوم به اندازه ای هست که


  نیازی به فراموشکاران نباشد برای   ادامه انسانیت .....



 

سلام بر ملت بزرگ آذربایجان که همیشه از هر بلایی با افتخار 


 سر بر آورده اند !


600

 

  گوز یاشیم ، چشمه اولوب    ---              سرشکم چشمه شد



داغدان آخیر          ---       ز کوه میریخت


من بو داغی آغلاییرام    ---    من این کوه را گریستم

 

داغ آدینی مندن آلیب                ---      کوه (داغ ) نام از من گرفت 


سینه مین آهیندان آلیب           ---          از داغ سینه ام گرفت 


آه چکیرم.....       ---        آه بر کشم...


 یاندیریرام  ...       ---            بسوزانم...


اود یاغیرام ...       ---           آتش بارم...


 من یاخیرام وارلیغیمی        ---         نابود کنم هستی خویش


من آخیرام گوز یاشیلا         ---       با اشک خود بریزم من 


آیریلیرام .... آیریلیرام           ---            جدا گردم ...جدا گردم


1390/6/6


نمیدانم چرا این شعری را که یک سال پیش نوشته بودم .... 


این همه صبر کردم برای انتشارش .... 


واقعا نمی دانم !!!


 

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:03

خیلی هم زیبا

do0st شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:53 http://www.do0st.blogfa.com

وحشتناک بود و زیبا
زلزله و شعر شما

منتظر نقد شما هستم

MitrA سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 http://harper.blogsky.com

آخی
بنده خداها، هرجا سنگه واسه پای لنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد