موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

وای vay ترانه ای فوق العاده از سزن آکسو


ترانه وای vay را از سزن آکسو خیلی دوست دارم .

کلیپ این ترانه نیز شایستگی های خود ترانه دارد .

دوربینی که مدام در حرکت است و نوری که در تپش است و انسانهایی که هنوز ساکن و ساکت و آرامند . 

در این کلیپ جز انسان همه چیز در حرکت است . هرچیزی در متن است و انسان در حاشیه . 

انسانهایی که فقط در عکس معنی یافته اند . یک خاطره ی تمام شده شاید 


ترجمه تحت اللفظی این ترانه را با احساس خودم آمیخته ام 



Sezen Aksu Vay




Her ayrılık zor bin yıldır söyler dururum

هزار سال است میگویم هر هجرانی سخت است ولی هنوز ایستاده ام

Öğrenmiyor kalp görüldüğü üzere durumum

قلب درس نمیگیرد ولی خودم در برابرش می غرم و می ایستم 

nsan biraz olsun akıllanmaz mı?

آخر چرا انسان کمی عقلمند نمیشود ؟!

Bilmez mi er geç yanardağ gibi

مگر نمی داند که دیر و زود مانند آتشفشان خواهد بوذ ؟

çin, için sönmez mi? bu sinsi ateş

در اندرونت خاموش شدنی نیست این تب موذی ؟

Vay yine mi keder ama artık yeter

واااای ... باز دوباره اینهمه درد !! اما ...آخ که دیگه بس است !

Yine kapıda kara geceler

باز هم شب سیاه است که بر در خوابیده

Vay çileli başım ortasında kışın yice beter

وااای ...از سر دردی در وسط زمستان دلم که حسابی شدید است

Vay yine mi keder ama artık yeter

واااای ... باز دوباره اینهمه درد !! اما ...آخ که دیگه بس است !

Yine kapıda kara geceler

باز هم شب سیاه است که بر در خوابیده

Vay çileli başım ortasında kışın yice beter

وااای ...از سر دردی در وسط زمستان دلم که حسابی شدید است

Bu zor günlerde elbet geçer bir gün

بین اینهمه روزهای سخت ، البته که گذشتنی است یک روز هم

Herkes farkında herkes nasıl üzgün

آری همه می دانند که دیگری چقدر غمگین است

insan biraz olsun akıllanmaz mı

آخر چرا انسان کمی عقلمند نمیشود ؟!

Bilmez mi er geç yanardağ gibi için, için

مگر نمی داند که دیر و زود مانند آتشفشان خواهد بود ؟

Sönmez mi bu sinsi ateş

در اندرونت خاموش شدنی نیست این تب موذی ؟

Vay yine mi keder ama artık yeter

واااای ... باز دوباره اینهمه درد !! اما ...آخ که دیگه بس است !

Yine kapıda kara geceler

باز هم شب سیاه است که بر در خوابیده

Vay çileli başım ortasında kışın yice beter

وااای ...از سر دردی در وسط زمستان دلم که حسابی شدید است

Vay yine mi keder ama artık yeter

واااای ... باز دوباره اینهمه درد !! اما ...آخ که دیگه بس است !

Yine kapıda kara geceler

باز هم شب سیاه است که بر در خوابیده

Vay çileli başım ortasında kışın yice bte

وااای ...از سر دردی در وسط زمستان دلم که حسابی شدید است



    آدرس دانلود این کلیپ در فورمت flv


   http://www.miyanali.com/vid/336477793549950416244189.flv?start=undefined




نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:45

مرسییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد