موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

Kutsal Toprak سرزمین مقدس ، ترانه ای فوق العاده زیبا .


 

این ترانه را بسیار دوست دارم .

پس بی هیچ بهانه ای گوش جان بسپاریم بر آن  و البته کلیپ تصویری آن را هم با هم ببینیم .

Soner Sarikabadayi - Kutsal Toprak


سرزمین مقدس - سونر ساری کبه دایی

 

 



Ne zaman aynayı sevmezsen 


هر گاه که از آینه بیزار گشتی 

Sana birde gel benden bak 

از تو خواهم خواست که یک بار دیگر به خاطر من بنگری بر آن

Eğer ateşin yetmiyorsa buyur gel 

و هرگاه که شعله سرکشت تو را ارضا نکرد ، باز هم بفرما بیا

Bizi birde burdan yak 

و این بار به این شکل مرا آتش بزن 

Bu duyguyu tarif edemiyorum 

من هر گز نمیتوانم این احساس را تعریف کنم 

Yok işe yarar bir tek yorum 

این گونه توضیح تنها به درد هیچ خواهد خورد

Gözüm kapalı bile seni görebiliyorum

زیرا حتا با این چشمان بسته ام میتوانم ببینم ترا

Gülümse çekiyorum 

دقت کن که در حال رسم لبخند هستم

Adını yazmışım daha da yazabilirim 

اسمت را بارها نوشته ام و باز هم توان نوشتنش را دارم 

Doldurabilirim yaprak yaprak

میتوانم برگ به برگ و صفحه به صفحه را با نام تو پر کنم 

Görebileceğim bir yerde dur

فقط در یک جایی توقف کن که بتوانم ببینمت 

Neredeysen orası bana kutsal toprak 

زیرا آنجایی که تو هستی ، همانجا خاک ( سرزمین ) مقدس من خواهد بود !

Adını yazmışım daha da yazabilirim 

اسمت را بارها نوشته ام و باز هم توان نوشتنش را دارم 

Doldurabilirim yaprak yaprak

میتوانم برگ به برگ و صفحه به صفحه را با نام تو پر کنم 

Görebileceğim bir yerde dur

فقط در یک جایی توقف کن که بتوانم ببینمت 

Nerede yoksan orası bana kapkara toprak

زیرا آنجایی که تو نیستی ، همانجا خاک سیاه { گور ) من خواهد بود !


 

آدرس دانلود همین ترانه له شکل mp3 :

http://s4.picofile.com/file/7911838923/Soner_Sarikabadayi_Kutsal_Toprak.mp3.html

آدرس دانلود همین کلیپ به شکل flv:
http://www.miyanali.com/vid/367506730505404326576542.flv?start=undefined
 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد