موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

حالم را دریاب - کایاهان Kayahan - Anla Halimden



ترانه بسیار زیبا ی کایاهان که یکی از جدیدترین کلیپهای وی است و فکر میکردم ترجمه مخصوصی  


برای آنلازم است و چنین نیز ترجمه کردم  !


پیشنهاد میکنم این ترانه با کیفیت HD را حتما دانلود کنید !

حالم را دریاب - کایاهان Kayahan - Anla Halimden 





bir daha

یک بار دیگر

bir daha gelmek olsa dünyaya

فقط یک بار دیگر اگر میشد دنیا بیایم

düşünmeden düşerdim yine yollarına

درحال و بدون فکر باز هم خود را به راهت می افکندم 

bir daha

یک بار دیگر  

bir daha gelmek olsa dünyaya

فقط یک بار دیگر اگر میشد دنیا بیایم

düşünmeden atılırım kollarına

درحال و بدون فکر باز هم خود را به بازوانت می افکندم 


çıkamam menzilinden

هرگز از سرایت بیرون نیایم

tutsağım esirim ben

گرفتار و اسیرم من

anla halimden

حالم را دریاب اینک


günlerim sana kilitlenmiş

روزهایم به تو کلید خورده

geceler sana düğümlenmiş

شبهایم در تو گره خورده

bu canım sana mühürlenmiş

این جانم به تو مهر خورده 

çıkamam senin menzilinden

هرگز از سرایت بیرون نیایم


günlerim sana kilitlenmiş

روزهایم به تو کلید خورده

geceler sana düğümlenmiş

شبهایم در تو گره خورده

ecelim sana mühürlenmiş

اجل عمرم در تو مهر خورده

çıkamam senin menzilinden

هرگز از سرایت بیرون نیایم


çıkamam menzilinden

هرگز از سرایت بیرون نیایم

tutsağım esirim ben

گرفتار و اسیرم من

anla halimden

حالم را دریاب اینک



آدرس دانلود همین کلیپ :

http://www.miyanali.com/vid/22204922182831063671433.flv?start=undefined




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد