موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

مثل آدم عاشق میشم - احمد شفق Ahmet Şafak - Adam Gibi


 

این ترانه را عجیب دوست دارم :

Ahmet Şafak  - Adam Gibi




Seni dağda ceylan gibi


تو را چون آهوی دشت


Seni bağda bir gül gibi


تو را همچون گلی در باغ


Gördümde sevdim


به محض دیدن ، عاشقت شدم !

Ben seversem mecnun gibi


و من وقتی عاشق میشم مثل مجنون


Dağları delen ferhat gibi


همچون فرهاد کوه کن


Adam gibi, adam gibi


مثل آدم ، مثل انسان


Adam gibi severim


آری مثل انسان عاشق میشم !

Seni baharda değil


نه اینکه مست در زیبایی بهار عاشقت شوم


Kara kışta zemheride


بلکه حتا در سرما و زمهریر برف و یخبندان


Dar günde sevdim


حتا در سخت ترین روزها عاشقت شدم 

Ben seversem mecnun gibi


و من وقتی عاشق میشم مثل مجنون 


Dağları delen ferhat gibi


همچون فرهاد کوه کن


Adam gibi, adam gibi


مثل آدم ، مثل انسان


Adam gibi severim


آری مثل انسان عاشق میشم !

Seni namus gibi sevdim


تو را چون ناموس پرستیدم 


Kurşunlara göğüs gerdim


چون دعوت سینه بر گلوله ، آغوش گشودم بر تو


Ben böyle sevdim


آری ! من اینگونه عاشقت شدم !

Ben seversem mecnun gibi


و من وقتی عاشق میشم مثل مجنون 


Dağları delen ferhat gibi


همچون فرهاد کوه کن


Adam gibi, adam gibi


مثل آدم ، مثل انسان


Adam gibi severim


آری مثل انسان عاشق میشم !



آدرس دانلود همین ترانه به شکل flv :

http://www.miyanali.com/vid/120217419032171468969884.flv?start=undefined


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد