موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

سوزن ، زباله ... مهر !


 

بهترین همسر دنیا که اسمش "هاله " است ، چند روز پیش با یک سوزن


در دستش به طرف من آمد :


علیرضا ! این سوزن را ببر و در یک چای دور زیر خاک چالش کن !!


خندیدم که : اگه اونو بکارمش که فردا پس فردا تیرآهن رشد میکنه ازش !!!


- نگفتم که بکارش ! گفتم چالش کن !


- خوب این دیگه از چه نوع خرافاتی است ؟؟!! مگه قراره چی بشه


آخرش ؟؟ شیوه و روش جدیده این ؟؟!!


لبخند زد : خرافات نیست ! این سوزن نوکش خراب شده و آشغال


است ولی نمیشه در ظرف آشغال انداخت . برای همین بود که گفتم


چالش کنی ! آخه هر کیسه آشغال را روزی دهها نفر برای یک چیز


بدرد بخور می کاوند و من میترسم که این سوزن به دستشان فرو رود !




....


....................


خدایا ! پروردگارا ! دستهای زباله گردهای سرزمینم را به تو میسپارم از


گزند هر نوع برندگی و گزندگی ! نگذار که این دستهای کثیف خونین شوند !


نظرات 1 + ارسال نظر
جمال نقش دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:32

سلام دوست خوب من
سوزن ، زباله ..مهر ...بسیارکوتاه ولی سرشارمهروزیبایی است .

دلتان سرشارازمهرباد
ارادتمندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد