موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

نایاب ترین ترانه ی گوگوش - گفتم نرو به غربت

 

 قبلا در آدرس زیر یک ترانه ی نایاب از گوگوش گذاشته بودم :


http://mujan.blogsky.com/1390/11/27/post-149/


و در همانجا نیز توضیح داده بودم که :


یک ترانه بسیار قدیمی از گوگوش را در نظر گرفته ام که در عین حال بسیار

 

کمیاب و شاید نایاب هم هست . این ترانه اسمش هست باغ انگور و یا

 

 اِئولَری مارالاندا ( خانه شان در مارالان ) .

 

این ترانه را من شخصا در سال 1379 به همراه ترانه دیگری به نام

 

 گفتم نرو به غربت از روی یک صفحه گرامافون به فایل mp3 تبدیل

 

کردم و همین موضوع بر کیفیت این صدا تاثیر بد دارد . والبته نتوانستم آنرا

 

در هیچ جای دیگر اینترنت نیز بیابم ... پس بالاجبار باید برای گوش کردن به

 

این ترانه ... کیفیت بد آن را نیزتحمل کنیم .

 

این ترانه ها را فکر میکنم گوگوش در 12-13 سالگی خوانده باشد .

 

 

 

و در همانجا نیز ترانه  باغ انگور و یا اِئولَری مارالاندا را شنییدیم که

 

خوشبختانه هنوز هم موجود است فایل فلش آن و باز هم میتوان شنید .

 

 

 

 

اما چنانچه می خواهیم ترانه دوم را بشنویم ، گفتم نرو به غربت

 

، چاره ای نداریم جز اینکه PLAY را بفشاریم در فایل FLV زیر !!

 

زیرا این ترانه نیز بسیار کمیاب و شاید نایاب باشد که در اینجا تقدیم

 

علاقه مندان به موسیقی فارسی و گوگوش مینمایم .

 

البته متن ترانه را هم از خود فایل صوتی پیاده کرده ام .

 


گفتم نرو به غربت ، ترک سفر کن


فکر سفر تو دیگر از سر بدر کن


از دوری و جدایی گفتم حذر کن


رفتی به شهر غربت بی یار و همدم


از بام من زدی پر همچو کبوتر


ترسم تو را نبینم یکبار دیگر


ترسم خدا نکرده از این سفر نیایی


من مانم با رنج جدایی


من و تو کبوتر یک لانه بودیم


من و تو در عاشقی افسانه بودیم


من و تو از عشق هم دیوانه بودیم


پرزدی سوی صحرا از آشیانم


من مانده ام دور ازتو زار و ندانم


عزم سفرکنم یا اینجا بمانم

ترسم خدا نکرده از این سفر نیایی


من مانم با رنج جدایی



البته قرار نبود در اینچنین ترانه هایی نایاب ، آدرس دانلود  قرار بدهیم. ولی با


این شکل FLV  ، قرار ندادنش خنده دار خواهد بود زیرا براحتی قابلیت


دانلود دارد . پس اینهم آدرس دانلود همین ترانه به شکل MP3  :


http://s3.picofile.com/file/7957588060/GOFTAM_NARO_BE_GHORBAT.mp3.html

 


منبع :


گرامافونی که  در سال 1379 از دوستی قرض گرفته بودم !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شقایق چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:50 http://tamhatarini.mihanblog.com/

وبلاگت خبرنامه نداره از آپ شدنش خبردار بشم؟
لطفا وبلاگت رو توی دایرکتوری وبلاگم لینک کن تا هر روز بهت سر بزنم. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد