موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

موژان

به سراغ من اگر می آیید .....

احمد کایا - Dokunma Yanarsın


 


آن اندازه با این ترانه همراه میشوم و آن اندازه در خود میروم با آن که .......

ترجمه نکردم !!

فقط متن ترانه ! 

همین !


Ahmet Kaya - Dokunma Yanarsın



 



Çocukluğum çıraklıkta geçti, kir pas içinde 


Gençliğim korsan yürüyüşlerde, mitinglerde 


Hapse erken düştüm.. copla erken tanıştım 


Küçük voltalardan bıktım, usandım 


Şimdi uçsuz bucaksız ovalarda 


Adımlarımı saymadan, geriye dönüp bakmadan 


Usanmadan, bıkmadan 


Deli taylar gibi koşmak istiyorum! 


Ve görüyorsunki aşkı beceremiyorum 


Beni kendi halime bırak yavrucuğum 


Ben yolumu nasıl olsa bulurum... 


Upuzun çayırlarda yalınayak koşmak istiyorum 


Saçlarım rüzgara konuk..yüzüm dağlara dönük 


Göğsümün çeperini ölümle sınayan esaret 


Ve yüreğimi yararcasına zorlayan cesaret 


Kıyasıya vuruşsun istiyorum! 


Koşmak.. koşmak istiyorum sevgilim 


Dönemezsem affet... 

Firari gecelerin uzmanı olmuşum 


Bütün istasyonlarda afişim durur 


Beni bir çocuk bile bulur!

Dokunma bana çıldırırsın 


Dokunma bana sende ellerin tutuşur! 

Koşmak istiyorum 


Eksozların, molozların, yağmaların kıyısından 


Onca insafsızlıkların, onca haksızlıkların 


Manzarasızlıkların, parasızlıkların 


Allahsızlıkların kıyısından 


Kimseye ve hiçbirşeye değmeden 


Ciğerlerimi yok edercesine koşmak istiyorum! 

Koşmak istiyorum 


Şiirimin ve yumruğumun namusuyla 


Kavgaya karışmadan, tutuklanmadan ve küfür etmeden 


Kafamı kırarcasına koşmak istiyorum! 

Avucunu son bir defa, ağlamadan tutmak istiyorum 


Gözlerim yüzüne küskün, sazım sevgine suskun. 


Saati ayrılığa krmuşum olmaz teslimiyet 


ziyan aklımı senle bozmuşum, içerim felaket! 


Kurşunlara geleyim istiyorum 


Ölmek..ölmek istiyorum sevgilim 


Sağ kalırsam affet 

Firari acıların uzmanı olmuşum 


Bütün telsizlerde adım okunur 


Beni bir korkak bile vurur! 


Dokunma bana fişlenirsin 


Dokunma bana, sende yanarsın...



 


آدرس دانلود همین کلیپ :

http://www.miyanali.com/vid/500702839859877279585761.flv?start=undefined

آدرس دانلود این ترانه به شکل MP3 :

http://mp3.mid.az/mp3/30483

این آدرس منبع خوبی نیز برای دانلود انواع MP3 میباشد !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد